Jumaat, 29 Julai 2011

Akan ku ceritakan pada anak cucuku....#harimaumalaya stories..

Ok....mula2 skali nak ckp TAHNIAH n TERIMA KASIH kepada HARIMAU MALAYA sebab bagi balik kenikmatan dan perpaduan Rayat Malaysia sekali lagi...selepas zaman SuperMokh...


kalau dulu-dulu ...asyik dok dengar je ayah2 n atok2 cite macam mana suasana tengok bola time-time Harimau Malaya mencengkam Asia....dengar macam mana Korea selatan ngan jepun dulu kene 'kitai' je ngan Harimau...hahha....asik dok dengar macam mana keadaan rakyat Malaya time dulu2 tengok bola ramai2 ...kalo main kt stadium smpai tak cukup tempat duduk....


YA...semalam telah membuktikan squad Harimau Malaya sekarang masih disayangi Rakyat Mesia ...dan mmg nak ucap TQVM la sebab dapat la aku rasa menengok keadaan meriahnya rakyat mesia,,berganding bahu..x kira bangsa,agama, mahupun pahaman politik bersama2 Mengaum di bukit jalil...di kedai2 mamak...di depan tv masing2.....hahaha....Sehari sebelum matchday..dah ramai aku tgk kt pasar malam tmpt aku nih pakai baju mesia...x kira ori ke x...tp sume pakat pakai...abg satay pakai..mamak putu mayam pakai...smpai apek jual sayur pun pakai....peh...terharu siut...
Kami tetap sayangkan Harimau Malaya...terus mengaum!!
Walaupun kita kalah semalam....AKU TETAP FEEL yg....rakyat mesia masih percayakan Harimau Malaya untuk terus mengaum dan memburu Bola Sepak ASia....tengok semalam di bukit jalil...full house beb... berpakaiaan biru atau kuning....menunjukkan semangat kepada pasukan bola negara....terasa gak rugi x dpt gi stadium.....dpt tgk via stadium astro je...sob2 ;(


walaupun kalah...AKU TETAP SAYANGKAN HARIMAU MALAYA....dan aku rasa sebab x der import la bola mesia maju...baru-baru nih dengar nak amik import balik dlm liga mesia...aku mcm x skg je...xper2..tu cerita lain......

tp aku akan ceritakan pada anak cucuku...selepas zaman supermorkh...kita ada sekai lagi zaman sorang lagik super...supersafee....tp smalam...sidekick die xder....sorang lagik superhero....idhlan talha...haha...kita juga selain ader arumugan...spider man kita dahulu..kita juga ada hero baru...Apek...hahaha..


Bangga jadi anak Malaysia...photos credit to OH!Media...tq...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...