Selasa, 17 November 2009

kebarangkalian,langkah,realtif.

keberangkalian adalah satu subject yg menarik utk diperkatakan..
begitu juga relativity..
aku x tahu apa kaitan antara dua ini...tp...mmg menarik..

walau aku x berapa paham teory relativity Einstein...tp...mmg ..terbukti menurut fahaman aku...yg masa itu bergantung...realtif..yea..kerana di rumah..masa terasa bergitu panjang...24 jam begitu cukup utk segala..

keberangkalian..
aku masih bermain dgn kira2 dlm otak aku tentang keberangkalian berkaitan satu perkara..
jika keputusan diambil...adakah kebarangkalian yg dimahukan mengena?

satu kata2 dari otak aku pada hari ini.
langkah diatur satu persatu,jika tersalah,buat2 x tahu,tp perlu diteruskan ..dgn jlan yg baru..
jalan terus ,jgn menoleh semula..kerana..pada saat itu, keberangkalian telah bermula,

1 ulasan:

iLiAiSyAhkaDir berkata...

aku kat sini pon rase 24 jam sangat panjang biler aku countdown nak balik umah...

tapi 24 jam sangat stady bile esok adalah exam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...