Sabtu, 21 November 2009

crush!! is also a word...

peh..ape agak2nye perasaan korang kalo ader korangnyer childhood crush tiba2 jmpe blk?

>>>>>mcm nak gila dibuatnya.....
ape korang wat kalo korang sumer berada di tempat aku??
wat2 x tahu?mengejar peluang yg terlepas dulu?

ok2...baik aku terangkan...
ader sorang bdak ni...di junior aku dulu ..haha..
mmg pehh..wa ckp lu..
dulu...walau x tau mender ape...tp still minat2 gitu...crush la...
hahaha...nak jadikan cerita...
semalam aku x taw wat aper...aku search sume laman sosial kt muka bumi ni...aku search la die..
x jumpe...so...aku tito la....wat2 x tau..tibe2...nak jd cerita tamil....aku bukak fb...naa...die add aku!!aku ponk...x taw nk ckp ape...

in a nutshell...aku x taw nak wat ape...raser nak jd hero filem tamil ponk ader..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...