Jumaat, 6 November 2009

inspirasi....dari dua insan ISTIMEWA!!

biler dah dekat2 musim gile aka exam nie...mmg mcm2 berlaku...sedar x sedar...dah separa gila...x ponk suku gila..wuakaakaka..

tp...dikala2 down....mmg motivasidiperlukan,inspirasi didambakan..
mmg ader 2 insan nie paling terbaekkkk punya yg boleh inspirasi utk aku memenuhi inspirasi..
mereka berdua adlah..MAMA and AYAH..

mama,ayah..
you two are the greatest,best motivators ever exist!!serious...tanpa mereka berdua..aku rasa siapalah aku...siapalah kami 4 beradik...memang terbaek...

nasihat2 memang berguna.meruntun jiwa.menenangkan hati..
kadang2 sedih...kadang2 gembira.

ingat dulu time nak pmr...sikit lagik nak flop...both of them give me hope back..spm...lagik la..pehh....ikut logikal akal...mmg x logik..aku sendiri sampai skang x cayer result aku cm2..
aku ingat...aku smpai nak nanges time nak spm dulu...takut...kecut...seram....sumer ader..
tp kata2 mama dan ayah...memang berguna...aku berjaya..

tp...dikala2 matrix...aku terlupa kata2 mereka sebenarnya banyak memberi inspirasi...aku take everything for granted kt pj..tp kt sini...aku cuba ingin mengambil peluang yg masih ada utk meminta kata2 mereka..

jauh di sudut hati...walau mereka berdua x pernah smpai di menara gading ...mereka masih dapat memberi guidelines berguna kepada aku...terus memimpin aku...terima kasih Allah...kerana masih memberi aku sokongan dan memberi nikmat beribu bapa lagi dikala2 ini...

semoga mereka berdua sentiasa dilindungi dan dirahmati Allah...

AYAH...MAMA>.>syg sgt kt korang!!teruskan memotivasi kami semua...kata2 hikmat anda amat didambakan oleh kami....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...