Isnin, 28 Februari 2011

DIARI FACILITATOR: Bagan lalang..program terbaik yang saya join!!

baru sahaja habis progam motivasi muhasabah diri di bgn lalang.program ini adalah anjuran kelab STUFF..ape itu stuff?stuff adalah STUDENT FACILITATING FRONT IIUM.

rasa bersyukur sgt dpat join program ni.ini kali kedua saya dapat join program skolah.(walaupun kedua2 prog adalah dipilih atas peluang mengganti org)

program ini betul2 mencabar saya.yang pertama, mencabar diri saya utk menjadi facilitator yg lebih baik.yang kedua,mencabar mental dan emosi saya.

saya ringkaskan apa yang saya dapat belajar dari program ini
.

1. saya dapat belajar yang saya tidak mempunyai faktor "charm" dalam diri saya.ini mengakibatkan murid2 tidak seberapa tertarik dengan cara penyampaian saya.

2. kita sebagai facilitator perlu pandai bertindak mengikut situasi,perlu cepat membaca org,cepat mencari penyelesaian.



keseluruhannya, saya ingin mengucapkan setinggi2 terima kasih kepada semua warga kerja prog.terutamanya kepada commity.kepada balqini, kepada barisan akak2 legend!!! kak nad, kak naem, kak tim!!dan saya berasa terharu kerana dapat join prog bersama akak2 legend ni buat kali terakhir utk mereka.prog sebelum ini juga saya bersama akak2 ni.dan saya mungkin tidak tahu lagi bagaimana utk pergi ke prog seperti ini tanpa mereka..

kepada kak nad, kak naem, kak tim...I really gonna miss you all..and hope you all can still  give inspiration and guidence to me where ever you are..

progam ini juga telah berjaya mengejutkan saya dengan beberapa personality facilitator seperjuangan saya..hehehe...don't jugde a book by its cover...

p\s: saya juga rasa saya ada jmpe gadis ideal saya di prog ni..dan saya dah start nak gila bayang..kekeke...nak tau cerita lanjut...tunggu post seterusnya!!! :D

4 ulasan:

AiBi berkata...

wei..ko charming kot..haha
BTW,cpe wei gadis ideal ko 2 ? haha

ChekDi berkata...

2 dia dh terpikat dh..
hahaha..
btw nice jo mok..=)

fixrezzi berkata...

ihsan: nak tau gadis ideal gua?tunggu next post..
edy: tq bro...

iLiAiSyAhkaDir berkata...

aku taq hang.. jawab beb

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...