Khamis, 27 Mei 2010

impiku terbang didepan mata..

aku bagaikan seorang badut
hidupku hanya utk melengkapkan persembahan
sentiasa cuba membahgiakan org lain.
tanpa hirau kebahgiaanku sendiri.

aku bagaikan seorang badut.
mungkin ada org yang bahgia jika aku ada
mungkin ada yg membenci
aku selalu cuba buat org ketawa
tapi diriku sendiri yg luka

sepertimana seorang badut
begitulah aku.
hanya diperlukan bila diperlukan
hanya pelengkap persembahan
jika ku tiada
tiada bezanya


pengajaran baru padaku hari ini.
jika hatimu sudah jatuh pada seseorang.
kamu mesti berani menyatakannya.
jikalau kamu mahu dirinya.
kamu mesti tidak membuang masa.
jika tidak,dirimu yang menerima padahnya.
buang segala kemungkinan lain.
sentiasa mengambil risiko.

hari ini, 27 may 2010.
aku gagal menggapai impi-impi2 ku.
sekeping hati gagal diperolehi.
ku doa dia bahgia bersamanya.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...