Rabu, 7 April 2010

akhirnya...CUTI!!dan heppy besday to...

wuhuuuuu!!
aku nak mengucapkan SELAMAT BErCUTi kepada semua student IIUM...dan selamat berdemam peperiksaan kepada semua pelajar-pelajar IPTA lain..jangan cemburu ek budak2 ipta lain..haha

setelah berhempas pulas melalui smester II yang penuh kejam dan zalim...akhirnyer dapat juga aku kembali bercuti..walaupun begitu banyak idea-idea untuk menulis di blog ini...tp aku rasmikan dahulu dengan ucapan selamat bercuti kepada pelajar UIAM...dan hari ni juga adalah hari jadi kepada rakan sama sekolah ku ATHUF,dan rakan seuniversity...CIK MASTURAH KEYA NORDIN & LUKMAN HAKIM SUKERAN.haha...selamat hari jadi kepada nama2 berikut...semoga anda menjalani kehidupan dengan bahagia nya...haha..

pada hari ini aku nak bertanya satu soalan kepada anda semua,harap dapat respon...adakah anda cukup bersyukur dengan diri anda sekarang?saya tinggallkan dengan soalan itu...bakal dijawab pada post berikutnya..

2 ulasan:

IRAH HAJERAH AZMAN berkata...

owh.dah abes final korang ~..~ hahaha... terlambat sudah i.I baru je post sindiket selamatkan pointer.heceh

kanip mito san berkata...

tinggal kenangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...