Rabu, 30 Disember 2009

bila tingkap peluang terbuka..

salam,
aku pun x tahu mengapa,bagaimana atau kenapa.
jika tingkap itu tertutup,langsung tiada angin atau daya yg boleh membukanya.
tapi,jika sudah terbuka...banyak pula peluang yg tiba.

aku kebengongan.
apa langkah seterusnya yg aku harus ambil.
peluang depan mata,tp bagaimana utk mendapatkan ganjarannya..?

bila tingkap peluang terbuka,
manusia seringkali menjadi rugi,
dan juga kadang2 menjadi bengong,

biar aku lakarkan disini,
30/12 2009,
mungkin tarikh paling bahagia utk ku,
disambut ucapan selamat pagi dari gadis,berpeluang berkomunikasi dua hala dengan gadis idaman...haa...harap berulang lagi hari ini utk sejutakalinya...mungkin sebilionkalinya...

tp jauh didalam hati,
aku tahu kita x akan dapat semua yg kita mahu,
tp aliran testosteron dalam darah sungguh mengasyikkan..

harapan utk berulang hari ini utk sejutakalinya!!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...